تقویت مشارکت مردم راهکار کاهش مشکلات جامعه هدف بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان راهبرد بهزیستی را تقویت جذب مشارکتهای مردمی عنوان کرد و گفت: کمک به تهیه جهیزیه، توانمندسازی شغلی مددجویان، مشکلات معیشتی وکمک هزینه درمان از جمله یاری های مردم خیر زنجان به بهزیستی بوده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان روح الله خدابنده لو روز سه شنبه در جلسه مشارکت های مردمی بهزیستی استان با اشاره‌ به اینکه با اقدامات انجام گرفته هم اکنون سازمان در حال تغییر چارت و تقویت حوزه مشارکت های مردمی بهزیستی است ادامه داد:  بیشترین جذب مشارکت های مردمی بهزیستی مربوط به عید فطر است که ۶۰ درصد وجوه به کمیته امداد و ۴۰درصد به بهزیستی اختصاص می یابد.

این مقام مسوول با بیان اینکه بخشی از کمک های مردمی به بهزیستی در طول سال نقدی و بخش دیگری غیر نقدی است ادامه داد: هر چند بهزیستی یک ارگان دولتی است اما پایه گذاری فعالیت ها بر مبنای مشارکت های مردمی است و این حوزه نیازمند توجه بیشتری است.

خدابنده لو تقویت مشارکتهای مردمی را ضروری عنوان کرد و گفت: بهزیستی  حامی جامعه هدف است و حتی با ارائه وام اشتغال به مددجو حمایت و مستمری خود را قطع نمی‌کند.

وی، یکی از فعالیت‌های مشارکت‌های مردمی بهزیستی  را اجرای طرح حامی اعلام کرد و گفت :۷۹۰ کودک توسط ۶۸۰ حامی های تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند و ماهیانه به حسابشان مبالغ واریز می‌شود.

این مسول با تاکید بر اینکه ۴۰۰ کودک در پشت نوبت طرح حامی چشم انتظار هستند خاطرنشان کرد :کمک های های خیرین می‌تواند بخشی از مشکلات را کاهش دهد.

وی شفافیت هزینه کرد،شناسایی نیازمندان واقعی و تسهیل مسیر جذب مشارکت های مردم نیک اندیش استان را از مهمترین برنامه های این اداره معرفی کرد.

کد خبر 117880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد